مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-14فرهنگي

حضور 13 تور گردشگری همزمان با برپایی جشنواره انار در باغات شهرستان بجستان


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بجستان گفت: بیش از 300 گردشگر از باغات انار بجستان دیدن کردند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بجستان گفت: بیش از 300 گردشگر از باغات انار بجستان دیدن کردند.

مهدی جمالی در گفت وگو با ایسنا در همین خصوص از حضور 13 تور گردشگری هم زمان با برپایی جشنواره انار در شهرستان بجستان خبر داد و گفت: بیش از 300 گردشگر از باغات انار بجستان دیدن کردند.

وی عنوان کرد: فصل برداشت انار و برگزاری جشنواره انار در شهرستان بجستان که از 16 تا 20 آبان ماه برگزار شد، فرصت خوبی برای استفاده از این ظرفیت، در حوزه گردشگری کشاورزی بود.

جمالی افزود: باغات انار در فصل پاییز جذابیت خاصی دارد و گردشگران در این چند روز علاوه بر بازدید از آثار تاریخی و طبیعی شهرستان از جمله، کویر بکر بجستان، اثر جهانی رباط فخرآباد، صومعه دستکند روستای مزار و .

از کوچه باغ ها و باغ های انار شهرستان نیز دیدن کردند و از نزدیک شاهد برداشت انار از باغات شهرستان بوده و خودشان نیز حس خوب چیدن انار از درخت را تجربه کردند.

وی ادامه داد: گردشگران حاضر در جشنواره علاوه بر باغ گردشی و بازدید از آثار تاریخی شهرستان، از نمایشگاه دستاوردهای بانوان کارآفرین شهرستان و تولیدات صنایع دستی هنرمندان که در حاشیه این جشنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 13 تور گردشگری همزمان با برپایی جشنواره انار در باغات شهرستان بجستان

حضور 13 تور گردشگری همزمان با برپایی جشنواره انار در باغات شهرستان بجستان