مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:202023-10-25اقتصادي

کسب رتبه اول توسط شرکت پتروشیمی « چوار» در بین 16 شرکت هلدینگ خلیج فارس


مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: شرکت پتروشیمی شهرستان چوار توانسته است در بین 16 شرکت هلدینگ خلیج فارس رتبه اول را کسب کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، افتتاحیه نمایشگاه ایرانی سازان با حضور 60 شرکت داخلی، تعمیر و نگهداری و تولید کننده قطعات داخلی نفت، گاز و پتروشیمی صبح چهارشنبه در سالن اجتماعات هتل زاگرس برگزار شد.

در این افتتاحیه سید غلام حسن گرشاسبی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام بیان کرد: این نمایشگاه برای اولین بار در استان ایلام در جهت افزایش توسعه و رفاه صنعت برگزار شد.

  وی افزود: شرکت پتروشیمی شهرستان چوار توانسته است در بین 16 شرکت هلدینگ خلیج فارس رتبه اول را کسب نماید و از 150 شرکت به 550 شرکت در سطح استان دست پیدا کند.

  مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام گفت: شرکت پتروشیمی ایلام در مواجه با تحریم ها توانسته است با تکیه بر دانش بومی و نیرو جوان بسیاری از قطعات که در جهان محدود است را بسازد.

  گرشاسبی در ادامه اضافه کرد: کشور ایران در زمان تحریم ها 2 میلیون و 700 هزار وسایل صنایع به کشور ونزولا صادر کرد.

  مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام با اشاره به اینکه ایلام پتانسیل پیشرفت را دارد، اضافه کرد: با راه اندازی شرکت پارس غربی در استان نوآوری و رشد اقتصادی در استان ایلام ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول توسط شرکت پتروشیمی « چوار» در بین 16 شرکت هلدینگ خلیج فارس

کسب رتبه اول توسط شرکت پتروشیمی « چوار» در بین 16 شرکت هلدینگ خلیج فارس