مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-05حوادث

دستگیری مدیر یک شرکت با 230 میلیارد ریال عدم تعهد ارزی


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف از دستگیری مدیر یک شرکت وارد کننده تجهیزات و قطعات کامپیوتری با 230 میلیارد ریال عدم تعهد ارزی خبر داد.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف از دستگیری مدیر یک شرکت وارد کننده تجهیزات و قطعات کامپیوتری با 230 میلیارد ریال عدم تعهد ارزی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزییات این خبر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ موفق به کشف یک پرونده 230 میلیارد ریالی در حوزه عدم تعهد ارزی در تهران شدند.

رسیدگی به این پرونده در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه و شکایت بانکی مبنی بر عدم ایفای تعهد ارزی ازسوی شرکتی برای واردات قطعات کامپیوتر در دستور کار قرار گرفته و در جریان تحقیقات انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که این شرکت ارز را دریافت کرده اما هیچگونه کالایی را وارد نکرده و تعهدات بانک را نیز رفع نکرده است.

وی با بیان اینکه مالک شرکت مذکور نیز متواری شده بود، گفت: در همین راستا تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تحقیقات خود برای شناسایی مدیر متواری این شرکت در آغاز کرده و با استفاده از روش های نوین کشف جرم، نسبت به شناسایی مخفیگاه این فرد اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری مدیر یک شرکت با 230 میلیارد ریال عدم تعهد ارزی

دستگیری مدیر یک شرکت با 230 میلیارد ریال عدم تعهد ارزی