مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 08:202023-10-29اقتصادي

پلمب 2 بنگاه متخلف خودرو در طبس


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس از پلمب 2 بنگاه متخلف دیگر در ادامه گشت مشترک نظارت بر بنگاه های املاک و خودروی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طبس، محمود زارع نیا، رییس اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان امروز در جمع خبرنگاران از پلمب 2 بنگاه متخلف دیگر در ادامه گشت مشترک نظارت بر بنگاه های املاک و خودروی طبس خبر داد و اظهارداشت: حسب تاکید و جدیت دادستانی شهرستان؛ برخورد جدی و عملیاتی با اخلالگران نظام اقتصادی در حوزه معاملات املاک و خودروی شهرستان طبس در قالب گشت مشترک با حضور دادستان عمومی، نماینده اداره اماکن عمومی فراجا، نماینده و بازرسان صنعت، معدن و تجارت،نماینده اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی شهرستان ادامه دارد.

وی افزود: همه واحدهای صنفی قبل از شروع فعالیت تجاری موظف به اخذ پروانه کسب و همچنین گذراندن دوره های تخصصی به ویژه برای مشاورین املاک و خودرو هستند.

  وی تاکید کرد: حسب اعلام دادستانی شهرستان، گشت های میدانی طبق برنامه ریزی انجام شده در ستاد مشترک طی روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت و بازرسی سایر صنوف و فعالیت های اقتصادی نیز در دستور کار گشت های مشترک قرار دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان طبس بیان کرد: همچنین بر اساس شکایات وارده به سامانه بازرسی، دو فقره پرونده تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 2 بنگاه متخلف خودرو در طبس

پلمب 2 بنگاه متخلف خودرو در طبس