مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 22:552023-10-25اقتصادي

طرح جامع ایمنی بازار تاریخی ساوه در دست تهیه است


طرح جامع ایمنی و امنیتی بازار ساوه ظرف سه ماه آینده آماده و پس از ارائه به دادستانی با تایید نظرات کارشناسان در فاز اجرایی قرار خواهد گرفت.

- ایسنا/مرکزی دادستان عمومی و انقلاب ساوه گفت: طرح جامع ایمنی و امنیتی بازار ساوه ظرف سه ماه آینده آماده و پس از ارائه به دادستانی با تایید نظرات کارشناسان در فاز اجرایی قرار خواهد گرفت.

محمودرضا سازنده در گفت وگو با ایسنا، در تشریح نشست برگزار شده با جمعی از کسبه بازار و مسئولان شهرستان با محوریت برطرف کردن مشکلات بازار تاریخی ساوه از منظر ایمنی و امنیتی گفت: در جریان بازدید سرزده میدانی که در معیت دستگاههای خدمات رسان از بازار تاریخی ساوه در شهریورماه سال جاری انجام شد برخی دستورات به منظور رفع ایرادات صادر و مقرر شد که با تشکیل هیات امنایی متشکل از معتمدین و کسبه بازار پیگیری لازم برای برطرف کردن ایرادات صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به گذشت قریب به دو ماه از این بازدید اما هنوز اراده جمعی برای تشکیل هیات امنای بازار بوجود نیامده بود که براین اساس به منظور تسریع در رفع ایرادات، جلسه ای در سالن جلسات دادسرا با حضور جمعی از بازاریان و مسئولان استانی و شهرستانی تشکیل و بر تسریع در شکل گیری هیات امنا تاکید و مقرر شد در سریعترین زمان ممکن اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع ایمنی بازار تاریخی ساوه در دست تهیه است

طرح جامع ایمنی بازار تاریخی ساوه در دست تهیه است