مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-19سياسي

تکرار دغدغه های پرستاران؛ از تاخیر تعرفه خدمات تا کمبود نیرو


رییس نظام پرستاری اهواز با اشاره به اینکه تعرفه خدمات پرستاری جسته گریخته پرداخت شده است، بر لزوم پرداخت به موقع مطالبات پرستاران تاکید کرد.

- تکرار دغدغه های پرستاران؛ از تاخیر تعرفه خدمات تا کمبود نیرو ایسنا/خوزستان رییس نظام پرستاری اهواز با اشاره به اینکه تعرفه خدمات پرستاری جسته گریخته پرداخت شده است، بر لزوم پرداخت به موقع مطالبات پرستاران تاکید کرد.

علیرضا گچ کوبان در گفت وگو با ایسنا با تبریک فرا رسیدن روز پرستار، با اشاره به مطالبات پرستاران اظهار کرد: در حال حاضر بیشترین مطالبه پرستاران در خصوص پرداختی ها است.

دولت از مهرماه بخش نامه رفاهیات کارمندان دولت را مصوب کرده است که در وزارت بهداشت هیچ کدام از این آیتم ها را ندیده بودیم؛ اکنون هم ندیدیم و وزارت بهداشت نیز زیر بار آن نرفته است.

وی افزود: همچنین سه سال است که با مجلس شورای اسلامی و وزارت بهداشت در مورد پرداخت فوق العاده خاص بحث می کنیم اما هنوز اجرایی نشده است.

پرداخت تعرفه خدمات پرستاری یک سال عقب است گچ کوبان بیان کرد: چند سال است که در بحث پرداخت مطالبات در جا می زنیم و مطالبات پرستاری داده نمی شود.

مسئولان تنها در مصاحبه های خود عنوان می کنند که این مشکلات برطرف می شوند اما از سال 99 به بعد تنها این جملات تکراری مسئولان را شنیدیم و مطالبات وصول نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار دغدغه های پرستاران؛ از تاخیر تعرفه خدمات تا کمبود نیرو

تکرار دغدغه های پرستاران؛ از تاخیر تعرفه خدمات تا کمبود نیرو