مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:052023-10-28سياسي

شیخ نعیم قاسم: اقدامات ایران منجر به شنیده شدن صدای فلسطین شد


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان، گفت: جمهوری اسلامی ایران حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین را وظیفه دینی خود می داند.

- به گزارش  گروه سیاسی خبرگزاری فارس،  ابراهیم عزیزی نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه مرتضی محمودوند و سیداحمد آوایی دیگر اعضای کمیسیون که جهت ابلاغ پیام مکتوب محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به نبیه بری رییس مجلس نمایندگان لبنان در بیروت به سر می برند، با شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و گفت وگو کردند.

عزیزی در ابتدای این دیدار به مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب درباره فلسطین اشاره کرد و گفت: مجلس و دولت نیز در همین راستا، دیپلماسی رسمی و پارلمانی را به کار گرفته تا روشنگری های کافی درباره اتفاقات اخیر در فلسطین را تبیین کنند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به اعزام سه هیات از مجلس شورای اسلامی به کشورهای منطقه و حضور در اجلاس IPU اشاره کرد و افزود: هدف از این اقدامات هم افزایی کشورهای اسلامی در سطح بین المللی است تا به راهکارهای مناسب در این مقطع برسیم.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: هر چه سریعتر جنایت جنگی رژیم صهیونیستی بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ نعیم قاسم: اقدامات ایران منجر به شنیده شدن صدای فلسطین شد

شیخ نعیم قاسم: اقدامات ایران منجر به شنیده شدن صدای فلسطین شد