مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-04سياسي

امروز قدرت پوشالی جبهه باطل سرگردان شده است


امروز جبهه باطل افول کرده و سرگردان است و با آن قدرت پوشالی که ادعای قدرت عالم را داشت در مقابل گروه حماس سردرگم شده است.

- ایسنا/همدان امام جمعه رزن گفت: امروز جبهه باطل افول کرده و سرگردان است و با آن قدرت پوشالی که ادعای قدرت عالم را داشت در مقابل گروه حماس سردرگم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر منصوری امروز در راهپیمایی 13 آبان شهرستان رزن، اظهار کرد: اگر می بینیم دشمنان ما در عرصه های نظامی در دوره ای از زمان کشور و شهرها و مساجد را مورد هجوم قرار دادند و در دوره ای دیگر از زمان با مسائل امنیتی و اطلاعاتی و با جنگ نرم به سراغ ما آمدند، تنها به دنبال هدف قرار دادن هویت ملی و دینی جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان ما بوده است.

وی با تأکید بر اینکه باید جوانان و نوجوانان ما مراقب باشند که مورد هدف دشمن قرار نگیرند، افزود: دشمنان می خواهند دانش آموزان و جوانان و نوجوانان ما در هویت دینی ضعیف باشند و اعتقادات و معنویات خود را زیر پا بگذارند و با تضعیف هویت ملی جوانان جامعه را گرفتار کنند پس تقویت هویت ملی و دینی جوانان و نوجوانان جامعه ضرورت بسیاری دارد و نباید اجازه دهیم جوانان ما را گرفتار تضعیف هویت ملی و دینی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز قدرت پوشالی جبهه باطل سرگردان شده است

امروز قدرت پوشالی جبهه باطل سرگردان شده است