مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 18:102023-10-24سياسي

در جلسه امروز شورای شهر تهران چه گذشت؟


در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ،اعضای شورا نکاتی را در رابطه با مدیریت شهری مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس،امروز 2 آبان ماه 1402 یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

در این جلسه مطالبی توسط اعضای شورای شهر ارائه شد که به شرح زیر است: سروری: سفر شهردار تهران به چین بسیار موفقیت آمیز بود نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: سفر شهردار تهران بسیار موفقیت آمیز بوده و خط تولید 791 دستگاه واگن افتتاح شده و حدود یک سال آینده اولین محموله وارد کشور خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه برای تاکسی، اتوبوس و موتورسیکلت های برقی نیز مذاکرات صورت گرفته است، ابراز امیدواری کرد که ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت توسعه یابد.

آخوندی:عملکرد مدیریت شهری ششم در توسعه حمل ونقل عمومی بی نظیر است محمد آخوندی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:سیاست ها و مصوباتی که در این دوره شورا داشته ایم، قابل قیاس با دوره های قبلی نیست همچنین در این دوره از شورا با کمک نیروهای داخلی شهرداری، برنامه چهارم توسعه به تصویب رسید.

پیرهادی:در مسئله یابی و مسئله شناسی موضوعات شهری دچار ضعفیم مهدی پیرهادی،رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت:ما در مدیریت شهری به گونه ای عمل می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه امروز شورای شهر تهران چه گذشت؟

در جلسه امروز شورای شهر تهران چه گذشت؟