مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-19اقتصادي

دو ماه از سال زراعی جدید گذشت؛ کشاورزان همچنان منتظر اعلام قیمت خرید تضمینی!


حدود دو ماه از آغاز سال زراعی جدید می گذرد ولی هنوز قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی به صورت رسمی اعلام نشده و کشاورزان همچنان چشم انتظارند تا ببینند که دولت چه قیمت هایی را برای محصولات کشاورزی خصوصا محصولات استراتژیک تعیین کرده است.

- دو ماه از سال زراعی جدید گذشت؛ کشاورزان همچنان منتظر اعلام قیمت خرید تضمینی! حدود دو ماه از آغاز سال زراعی جدید می گذرد ولی هنوز قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی به صورت رسمی اعلام نشده و کشاورزان همچنان چشم انتظارند تا ببینند که دولت چه قیمت هایی را برای محصولات کشاورزی خصوصا محصولات استراتژیک تعیین کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس قانون شورای قیمت گذاری و اتخاذ سیاست های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی باید حداقل یک هفته پس از تعیین توسط وزیر جهادکشاورزی اعلام شود.

همچنین طبق قانون خرید تضمینی باید قیمت محصولات اساسی قبل از آغاز سال زراعی جدید یعنی اول مهر ابلاغ شود.

این در حالیست که با وجود گذشت دو ماه از آغاز سال زراعی جدید هنوز قیمت ها مشخص نشده و کشاورزان همچنان چشم انتظار تعیین قیمت جدید هستند.

قاسم پیشه ور - رییس اتاق اصناف کشاورزی - در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که تاخیر در اعلام قیمت های خرید تضمینی چه تبعاتی می تواند برای بخش کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو ماه از سال زراعی جدید گذشت؛ کشاورزان همچنان منتظر اعلام قیمت خرید تضمینی!

دو ماه از سال زراعی جدید گذشت؛ کشاورزان همچنان منتظر اعلام قیمت خرید تضمینی!