مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-13بين الملل

مقاومت بی پایان فلسطین


جریان مقاومت فلسطین، امر تمام شدنی نیست و با اطمینان می توان گفت که اگر صهیونیست ها هزاران بار دست به جنایت بزنند و به ظاهر این مقاومت را سرکوب کنند و اوضاع برای مدتی آرام گردد اما بعد از مدتی، - مجددا این حرکت احیا می شود.

فارس پلاس؛ جواد منصوری در یادداشتی نوشت: مساله فلسطین و ایجاد رژیم جعلی صهیونیستی، قضیه ای پیچیده است که با طراحی آمریکا و اروپا از حدود صد سال قبل پیگیری شده و ملت فلسطین هم در این مدت به اشکال مختلف مقاومت کرده و تاکنون شهدای بسیاری داده و خسارت های غیرقابل محاسبه ای برای دفاع از سرزمین مادری، حقوق و هویت خود متحمل شده است، ولی قدرت های بزرگ غربی با استفاده از نفوذ در دولت های عربی منطقه توانسته اند تاکنون رژیم صهیونیستی را سرپانگه دارند.

به همین دلیل است که درگیری بین فلسطینیان و اشغالگران صهیونیست، دراین مدت قطع نشده ومقاومت به اشکال مختلف ادامه یافته است.

طبیعتا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57، مقاومت فلسطین با الهام از این انقلاب و با توجه به تحرکات و تحولات منطقه و جهان، استفاده های لازم را از شرایط کرد و با کسب تجربه، امکانات و سازماندهی مناسب را برای احقاق حقوق ازدست رفته خود به وجودآورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت بی پایان فلسطین

مقاومت بی پایان فلسطین