مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-15اقتصادي

پیشنهاد ویژه برای فارغ التحصیلان بیکار کرمانشاهی: شرکت تعاونی تأسیس کنید


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیکاران فارغ التحصیل دانشگاهی اگر قصد راه اندازی کسب و کار دارند، حتما از طریق تشکیل شرکت های تعاونی اقدام کنند چون مشوق های خوبی در خصوص تسهیلات اشتغالزایی ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیت تعاونی های استان، اظهار کرد: در هفته تعاون در شهریورماه بیش از 50 تعاونی به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه برخی از تعاونی های استان صادرات محور هستند، گفت: تعاونی های صادرات محور استان طی 6 ماهه اول بیش از 12 هزار دلار صادرات به کشورهای هدف داشته اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به تصویب سند توسعه و تعاون در دولت سیزدهم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در حوزه تعاون هیچ کارگروهی و شورایی نداشتیم با این مصوبه هیأت وزیران یک شورا در سند توسعه و تعاون در نظر گرفته شده که به ریاست استانداران تشکیل جلسه می دهد.

وی اضافه کرد: اخیرا این شورا در استان به ریاست استاندار تشکیل جلسه داده و تکالیفی برای ارتقا و توسعه بخش تعاون اعلام شد تا دستگاه های اجرایی برنامه های خود را در جلسات آتی ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد ویژه برای فارغ التحصیلان بیکار کرمانشاهی: شرکت تعاونی تأسیس کنید

پیشنهاد ویژه برای فارغ التحصیلان بیکار کرمانشاهی: شرکت تعاونی تأسیس کنید