مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-07حوادث

خانواده ها نسبت به اعتیاد بازی رایانه ای کودکان هشیار باشند


رییس پلیس فتا استان البرز به خانواده ها در زمینه خطرات اعتیاد به بازی های رایانه ای هشدار داد و از آنها خواست این رویه غیر اصولی را کنترل و مدیریت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، رسول جلیلیان، رییس پلیس فتای استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: استفاده طولانی مدت از این بازی ها علاوه بر جدایی فرزندان از خانواده و ایجاد اعتیاد اینترنتی، می تواند تبعات روحی و جسمی عدیده ای را برای فرزندان به وجود آورد.

وی اضافه کرد: آشنا کردن کودکان و نوجوانان با تهدیدها و آسیب های فضای مجازی از سوی والدین یک ضرورت است و والدین برای کاهش تهدیدها و آسیب های فضای مجازی می توانند با استفاده از ابزارهای کنترلی، نظارت دقیق تری بر فعالیت و رفتار مجازی دانش آموزان داشته باشند.

جلیلیان گفت: استفاده بی رویه از بازی های رایانه ای باعث ایجاد تغییر در سلامت فیزیکی یا روانی و افت عملکرد تحصیلی دانش آموزان خواهد شد و خانواده ها باید برای جایگزین کردن بازی های فکری، سرگرم کردن خود با دوستان و خانواده، کاهش زمان بیداری و زود خوابیدن و محدود کردن زمان استفاده از بازی را برای کاهش استفاده از بازی های رایانه ای مد نظر قراردهند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بدون شک استفاده بیش از اندازه از اینترنت در زندگی فرزندان خلل ایجاد کرده و باعث بروز اختلالات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها نسبت به اعتیاد بازی رایانه ای کودکان هشیار باشند

خانواده ها نسبت به اعتیاد بازی رایانه ای کودکان هشیار باشند