مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:202023-10-23اقتصادي

علت طولانی شدن تمدید پروانه و دلایل مشکلات شرکت مخابرات ایران


مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درباره مشکلات اخیر این شرکت و دلایل مأموریت وزیر ارتباطات برای رسیدگی به اوضاع مخابرات ایران همچنین علت اینکه بحث تمدید پروانه شرکت مخابرات طولانی شده است توضیح داد.

- مجید سلطانی- مدیرعامل شرکت مخابرات ایران- با حضور در خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مباحث متعدد و مهم این شرکت صحبت کرد و به سوالات خبرنگاران این مجموعه پاسخ داد.

او درباره مشکلات اخیر به وجود آمده برای این شرکت و دلایل مأموریت وزیر ارتباطات برای رسیدگی به اوضاع نابه سامان شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد:  وزیر محترم ارتباطات به واسطه اینکه به عنوان سهامدار 20 درصدی شرکت مخابرات ابران و نیز یکی از اعضای هییت مدیره شرکت مخابرات ایران می باشد و نیز دو عضو هییت مدیره شرکت ارتباطات سیار توسط ایشان منصوب می شوند، تاثیر مستقیم در اداره شرکت مخابرات ایران و شرکتهای تابعه دارد و از سوی دیگر به استناد قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فتاوری اطلاعات ایشان به عنوان نماینده حاکمیت در خصوص شرکت مخابرات ایران نقش هدایت گر کلان دارند.

سلطانی با اشاره به مشکلات مالی فعلی که براساس تصمیمات ناصواب در دولتهای قبل است، خاطرنشان کرد: تضعیف جریان های نقدینگی شرکت مخابرات میوه همان سیاست های قبلی است و موجب  بروز نارضایتی شاغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت طولانی شدن تمدید پروانه و دلایل مشکلات شرکت مخابرات ایران

علت طولانی شدن تمدید پروانه و دلایل مشکلات شرکت مخابرات ایران