مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 18:052023-10-29بين الملل

تحلیل ها در تل آویو: با حمله زمینی پیروز نمی شویم


محافل رسانه ای تل آویو با انتقاد از اظهارات اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر «سخت بودن جنگ با غزه»، اذعان کردند: تنها با حمله زمینی نمی توان بر حماس پیروز شد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تحلیلگران اسراییلی امروز یکشنبه، 29 اکتبر اظهارات بنیامین نتانیاهو ، یوآو گالانت و بنی گانتز اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی عصر روز گذشته مبنی بر در پیش بودن جنگی سخت برای تل آویو را زیر سوال بردند.

طبق گزارش پایگاه خبری عرب48 ، ناحوم بارنیا ، تحلیلگر سیاسی روزنامه یدیعوت آحارونوت ، در انتقاد از ترس رهبران تل آویو اذعان کرد: حمله زمینی به غزه بزرگتر از آنچه در شنبه شب توصیف شد، است؛ تداوم آن هم کوچکتر از تصوری است که نتانیاهو، گالانت و گانتز در جریان کنفرانس مطبوعاتی دیروز برای ما ایجاد کردند.

این تهاجم، نسبت به تهاجمات روزهای اخیر به نوار غزه وسیع تر خواهد بود .

به گفته بارنیا، تهاجم زمینی به غزه، با هدف پیشبرد معامله آزادسازی افراد ربوده شده،انجام نخواهد شد؛ بلکه از منظر نظامی، این عملیات زمینی گامی جداگانه خواهد بود و حداقل در این مرحله هیچ ارتباطی با آزادی اسرا ندارد .

طال لیو رام ، تحلیلگر نظامی روزنامه معاریو هم در این باره خاطرنشان کرد: اگرچه ارتش اسراییل دیروز با نیروهای زیادی وارد درگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل ها در تل آویو: با حمله زمینی پیروز نمی شویم

تحلیل ها در تل آویو: با حمله زمینی پیروز نمی شویم