مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-04ورزشي

ورزشکار بابلی موفق به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی دارت کشور شد


در نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور دارت جانبازان و توان یابان فوریه داودی مقدم از بابل در کلاس نشسته مقام سوم را به خود اختصاص داد و موفق به کسب مدال برنز شد.

- ایسنا/مازندران در نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور دارت جانبازان و توان یابان "فوریه داودی مقدم" از بابل در کلاس نشسته مقام سوم را به خود اختصاص داد و موفق به کسب مدال برنز شد.

نخستین دوره رقابت های قهرمانی کشور دارت، به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، با حضور 15 تیم از 13 استان در گروه بانوان در دو بخش ایستاده و نشسته برگزار شد.

فوریه داودی مقدم متولد سال 1354 است که از سال 1390 تاکنون در عرصه ورزشی فعالیت دارد و تاکنون موفق به کسب مقام قهرمانی استان و جایگاه های برتر در شهرستان شده است.

فوریه داودی مقدم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: نخستین فعالیت ورزشی من در رشته تیروکمان بود که موفق به کسب 6 حکم قهرمانی استان با افراد ایستاده شدم و از سال 1390 تا 1398 نیز مقام سوم کشور را به خود اختصاص دادم.

وی با اشاره به اینکه در دوران کرونا دچاربیماری و اختلالاتی شدم که تمرکزم برای مدتی دچار مشکل شد، گفت: به ناچار ورزش تیراندازی را با تفنگ بادی در سال 1402 شروع کردم که در چند مسابقه درون شهرستانی مقام اول و دوم را کسب کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکار بابلی موفق به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی دارت کشور شد

ورزشکار بابلی موفق به کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی دارت کشور شد