مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 06:352023-11-15اقتصادي

پیشرفت 55 درصدی مرحله نخست طرح آبرسانی به روستاهای قزوین و تاکستان


مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از پیشرفت 55 درصدی فاز نخست طرح آبرسانی به 96 روستای شهرستان های قزوین و تاکستان و انعقاد قرارداد با شرکت آبفای استان جهت اجرای مرحله دوم این طرح خبر داد.

- سرهنگ مهدی صادق پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پیشرفت 55 درصد از حجم کار کل قرارداد قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در مرحله نخست طرح آبرسانی به روستاهای شهرستان های قزوین و تاکستان که شامل 96 روستا می باشد، اظهار کرد: خط انتقال این مرحله از طرح آبرسانی 240 کیلومتر است که بیش از نیمی از آن اجرا شده است.

وی با اشاره پیگیری مسوولان استانداری قزوین جهت تامین منابع مالی مرحله نخست این طرح آبرسانی، افزود: با تحقق این مهم تا خرداد ماه سال آینده، از پنج مجتمع آبرسانی که برای این فاز پیش بینی شده، سه مجتمع قابل بهره برداری می شود.

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین ادامه داد: با تکمیل طرح آبرسانی مرحله نخست، حدود 90 هزار نفر از جمعیت قزوین و تاکستان از آب مطلوب بهره مند می شوند.

صادق پور در خصوص انعقاد اخیر قرارداد با شرکت آبفای استان قزوین جهت اجرای مرحله دوم طرح آبرسانی که شامل 140 روستا است، توضیح داد: تامین بودجه اجرای این طرح از سوی استانداری در حال پیگیری است و پس از نخستین واریزی ها عملیات اجرایی مرحله دوم طرح آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 55 درصدی مرحله نخست طرح آبرسانی به روستاهای قزوین و تاکستان

پیشرفت 55 درصدی مرحله نخست طرح آبرسانی به روستاهای قزوین و تاکستان