مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 23:202023-11-12سياسي

هیئت امنایی اداره کردن اماکن گردشگری شیراز مطالبه عمومی است


رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز، هیئت امنایی اداره کردن اماکن گردشگری شیراز را یک مطالبه عمومی عنوان کرد و گفت: - ایسنا/فارس رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز، هیئت امنایی اداره کردن اماکن گردشگری شیراز را یک مطالبه عمومی عنوان کرد و گفت: مدت هاست ابلاغ هیئت امنایی اداره کردن این اماکن به استان فارس رسیده است.

محمدرضا هاجری عصر امروز، 21 آبان در نطق پیش از دستور خود در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به ظرفیت گردشگری شهر شیراز با بیان اینکه هیئت امنایی اداره کردن اماکن گردشگری مانند آرامگاه سعدی و حافظ مطالبه عمومی است، گفت: مدت ها است ابلاغ هیئت امنایی اداره کردن این اماکن به استان فارس رسیده است که باید عملیاتی شود تا به وضع نامطلوب فعلی پایان دهد.

رییس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای شهر شیراز افزود: اجرا و احیای فضاهای سبز مجموعه های میراث فرهنگی و تاریخی توسط مدیریت شهری شیراز بدون نقش آفرینی در مدیریت این مجموعه ها قابل قبول نیست.

وی همچنین با اشاره به اینکه واریز کردن جرائم گران فروشی توسط تعزیرات حکومتی به خزانه کل، منطقی نیست، اظهار کرد: مدیران فارس و مجمع نمایندگان فارس به این موضوع ورود کنند و کل جرائم تعزیرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت امنایی اداره کردن اماکن گردشگری شیراز مطالبه عمومی است

هیئت امنایی اداره کردن اماکن گردشگری شیراز مطالبه عمومی است