مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 01:002023-10-27بين الملل

اسامه حمدان: با طلوع آفتاب آثار حماسه ای که آفریدیم مشخص می شود


یکی از رهبران حماس با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تلاش می کند بر جنایت های خود سرپوش بگذارد تاکید کرد که با طلوع آفتاب آثار حماسه ای که مبارزان ما آفریدند مشخص خواهد شد.

- یکی از رهبران حماس با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی تلاش می کند بر جنایت های خود سرپوش بگذارد تاکید کرد که با طلوع آفتاب آثار حماسه ای که مبارزان ما آفریدند مشخص خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسامه حمدان، یکی از رهبران حماس در گفت وگو با تی آر تی تاکید کرد که گردان های قسام اکنون نبرد را مدیریت می کند و این گردان ها هستند که زمان شگفتی ها را مشخص می کنند و اینکه چه زمانی در چه مسیری می توان تحرک کرد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی می گوید که عملیات جمعه شب عملیات زمینی برنامه ریزی شده برای آن نیست تا به هنگام شکست در تنگنا قرار نگیرد.

حمدان افزود که با طلوع آفتاب آثار حماسه ای که مبارزان ما آفریدند مشخص خواهد شد.

این رهبر حماس تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با قطع ارتباطات در غزه وارد مرحله جدیدی شد تا بر روی جنایت های خود سرپوش بگذارد و تلاش کرد که طی سه روز گذشته در بیش از یک محور ورود کند اما پاسخ مقاومت قاطع بود.

وی خاطرنشان کرد که رژیم اشغالگر همچنین برای توافق تبادل اسرا ترویج کرد اما در واقع تمایل به مرگ آن ها (اسرای صهیونیست) دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامه حمدان: با طلوع آفتاب آثار حماسه ای که آفریدیم مشخص می شود

اسامه حمدان: با طلوع آفتاب آثار حماسه ای که آفریدیم مشخص می شود