مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-06اقتصادي

زنگ خطر مصرف انرژی در تهران


رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی و دبیر انجمن تولیدکنندگان و فناوران صنعت ساختمان در گفت وگو با کارشناسان حوزه بهره وری انرژی از به صدا درآمدن زنگ خطر مصرف انرژی در کشور با توجه به جریان رو به رشد ساخت مسکن در پایتخت گفتند و بر لزوم ارتقای بهره وری مصرف .

- رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی و دبیر انجمن تولیدکنندگان و فناوران صنعت ساختمان در گفت وگو با کارشناسان حوزه بهره وری انرژی از به صدا درآمدن زنگ خطر مصرف انرژی در کشور با توجه به جریان رو به رشد ساخت مسکن در پایتخت گفتند و بر لزوم ارتقای بهره وری مصرف انرژی در انواع ساختمان های مسکونی و صنعتی تاکید کردند.

رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی و دبیر انجمن تولیدکنندگان و فناوران صنعت ساختمان در گفت وگو با کارشناسان حوزه بهره وری انرژی از به صدا درآمدن زنگ خطر مصرف انرژی در کشور با توجه به جریان رو به رشد ساخت مسکن در پایتخت گفتند و بر لزوم ارتقای بهره وری مصرف انرژی در انواع ساختمان های مسکونی و صنعتی تاکید کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایلنا، آرش نجفی، رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران، جعفر قرائتی ستوده دبیر انجمن تولیدکنندگان و فناوران صنعت ساختمان به همراه تعدادی نفر از کارشناسان حوزه بهره وری انرژی در صنعت ساختمان در اتاق بازرگانی گرد هم آمدند تا نظرات خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر مصرف انرژی در تهران

زنگ خطر مصرف انرژی در تهران