مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-20دانش

آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی و دیجیتالی شدن


انجمن علمی عمران دانشگاه صنعتی شریف با همکاری دفتر مدیریت پروژه و مدلسازی اطلاعات ساخت شریف، «کارگاه آموزشی مدیریت پروژه و ساخت در بستر هوش مصنوعی و دیجیتالی شدن» را برگزار می کند.

- انجمن علمی عمران دانشگاه صنعتی شریف با همکاری دفتر مدیریت پروژه و مدلسازی اطلاعات ساخت شریف، کارگاه آموزشی مدیریت پروژه و ساخت در بستر هوش مصنوعی و دیجیتالی شدن را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه اولین جلسه از سلسله نشست های 9 گانه در حوزه کاربرد هوش مصنوعی در مدیریت پروژه است که 6 آذر ماه، از ساعت 16:30 الی 19:30 ، با تدریس اصغر ادیب – کارشناسی ارشد دانشکده فنی دانشگاه تهران، به صورت حضوری در دانشکده مهندسی عمران (اتاق 202) دانشگاه صنعتی شریف و مجازی برگزار می شود.

تبیین بستر و مفهوم هوش مصنوعی ضعیف، قوی و کلی، متعلقات حیاتی, ذینفعان، و تبعات کاربرد و عدم کاربرد در پروژه ها ، ریسک، عدم قطعیت و سود در پروژه ها و شرکت های پروژه محور در عصر دیجیتالی شدن ، ساختار سرمایه و ساختار بازگشت سرمایه مگا پروژه ها و شرکت های پروژه محور و آستانه های تاب آوری آنها در عصر دیجیتالی شدن ، ساخت، تامین، مدیریت پروژه در بستر تحولات دیجیتالی شدن و ابزارهای انطباقی ، تراکم دیجیتالی:مهمترین محرک حیاتی هوش مصنوعی ، هزینه مبادله بنیادی تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی و دیجیتالی شدن

آینده مدیریت در دنیای هوش مصنوعی و دیجیتالی شدن