مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-13سياسي

حاج قاسم سلیمانی یک ضدآمریکایی به تمام معنا بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، معاون فرهنگی دانشگاه فنی حرفه ای کشور در جشنواره ملی فرهنگی و هنری ذوالفقار که در تالار ولایت دانشکده فنی شهید چمران کرمان برگزار شد، - معاون فرهنگی دانشگاه فنی حرفه ای کشور در جشنواره ملی فرهنگی و هنری ذوالفقار گفت: حاج قاسم سلیمانی، یک ضد آمریکایی به تمام معنا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، معاون فرهنگی دانشگاه فنی حرفه ای کشور در جشنواره ملی فرهنگی و هنری ذوالفقار که در تالار ولایت دانشکده فنی شهید چمران کرمان برگزار شد، گفت: حاج قاسم سلیمانی، یک ضد آمریکایی به تمام معنا بود.

محمد رضا جلیلی با بیان اینکه سپهبد شهید سلیمانی یک تحلیل گر و متفکر برجسته سیاسی بود که بُعد سیاسی شخصیت او برجسته تر از نظامی او است؛ افزود: شهید سلیمانی بهترین نظریات خلاقانه را در منطقه داشت و مهمترین مانع بر سر راه آمریکایی ها در غرب آسیا بود که نقش برجسته ای در بیرون راندن آنان از منطقه دارد.

او روحیه مردم داری و شجاعت حاج قاسم به عنوان یک عشایرزاده را مورد تأکید قرار داد و به تواضع ایشان به اقشار مختلف اشاره و تصریح کرد: باید مجاهدت های ایشان را قدردانی کرد و او افتخاری برای جامعه توحیدی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم سلیمانی یک ضدآمریکایی به تمام معنا بود

حاج قاسم سلیمانی یک ضدآمریکایی به تمام معنا بود