مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-15پزشكي

صدور مجوز آغاز مطالعات بیمارستان مادر و کودک در بجنورد


معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از صدور مجوز مطالعات برای ساخت بیمارستان مادر و کودک در استان توسط وزارت بهداشت خبر داد.

- حسن براتی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بیمارستان مادر و کودک، جایگزین بیمارستان بنت الهدی است که با پیگیری های بسیاری که انجام شد، مجوز شروع مطالعات آن 21 آبان ماه از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گرفته شد.

وی ادامه داد: پیگیری برای به نتیجه رسیدن ساخت بیمارستان جایگزین بنت الهدی (زایشگاه) بجنورد حدود 10 سال است به طول انجامیده است.

این اقدام اکنون مصوب شده است و اعتبارات آن از محل اعتبارات ملی تأمین خواهد شد.

براتی زاده افزود: این بیمارستان قرار بود با 100 تخت خواب ساخته شود؛ اما این تعداد تخت، جوابگوی نیاز استان نبود و مصداق آن هم بیمارستان بنت الهدی فعلی است که 130 تخت دارد و با کمبود ظرفیت در آن مواجه ایم.

معاون دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به پیگیری ها برای افزایش ظرفیت تخت های بیمارستان مادر و کودک گفت: در این راستا تلاش زیادی انجام شد.

در نهایت، نظر مساعد وزارت بهداشت گرفته و قرار شد بیمارستان بنت الهدی و بیمارستان اطفال با یکدیگر تجمیع و در قالب بیمارستان مادر و کودک با 320 تخت خواب ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز آغاز مطالعات بیمارستان مادر و کودک در بجنورد

صدور مجوز آغاز مطالعات بیمارستان مادر و کودک در بجنورد