مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-21اقتصادي

بیش از 70 درصد رفع تداخلات اراضی در دولت سیزدهم صورت گرفته است


بیش از 70 درصد رفع تداخلات در دولت سیزدهم صورت گرفته و برنامه ریزی وزارت جهاد بر این مبنا است که تا پایان سال رفع تداخلات اراضی به اتمام برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سید عماد شاهرخی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از سیاست های وزارت جهاد کشاورزی هویت بخشی به کشاورزان است که این هویت بخشی به کشاورزان با صدور اسناد کشاورزی تحقق پیدا می کند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از تمامی ظرفیت ها و لزوم تسریع در امر تحقق برنامه ابلاغی وزیر جهاد کشاورزی در زمینه رفع تداخلات و صدور اسناد کشاورزی لازم و ضروری است.

  رییس جهادکشاورزی لرستان،یکی از اهداف مهم طرح رفع تداخلات را پایان بخشیدن به دغدغه های کشاورزان و سهولت بخشیدن به صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی و بهبود تولیدات عنوان کرد.

شاهرخی تصریح کرد: بیش از 70 درصد رفع تداخلات در دولت سیزدهم صورت گرفته است و برنامه ریزی وزارت جهاد بر این مبنا است که تا پایان سال رفع تداخلات اراضی به اتمام برسد.

وی افزود: آنچه برای ما اهمیت دارد سرعت بخشیدن به انجام وظایف محوله در جهت اتمام امورات رفع تداخل اراضی زراعی و ملی است که هدف اصلی رسیدن به تعیین حقوق متقابل دولت و مردم و تثبیت مالکیت اشخاص بر مستثنیات و تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی و کاهش پرونده های قضایی در حوزه زمین ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد رفع تداخلات اراضی در دولت سیزدهم صورت گرفته است

بیش از 70 درصد رفع تداخلات اراضی در دولت سیزدهم صورت گرفته است