مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:102023-11-12بين الملل

12 پیشنهاد زاکانی به شهرداران پایتخت های کشورهای اسلامی در مورد غزه


شهردار تهران در پی اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در کشتار بی سابقه در سرزمین های اشغالی و غزه پیامی خطاب به شهرداران پایتخت های اسلامی صادر کرد.

- شهردار تهران در پی اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در کشتار بی سابقه در سرزمین های اشغالی و غزه پیامی خطاب به شهرداران پایتخت های اسلامی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران، در پی اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در کشتار بی سابقه در سرزمینهای اشغالی و غزه پیامی خطاب به شهرداران پایتخت های اسلامی نوشت: بنا براعلام سایت شهر، متن پیام به شرح ذیل است: شهرداران محترم پایتخت های کشورهای اسلامی سلام علیکم؛ اگر مجموعه جنایت های سبعانه رژیم جعلی و نامشروع صهیونیستی در سرزمین فلسطین اشغالی را در روزهای اخیر در زمره چند جنایت بزرگ قرن اخیر به شمار آوریم، یقیناً سخنی به گزاف نگفته ایم.

قریب به یک ماه است که همه ملّت ها و دولت های جهان، شاهد صحنه های غم بار و عذاب آوری از جنایات جنگی و نسل کشی در غزه هستند.

به رغم داعیه دارانِ حقوق بشر و آزادی های انسانی، با پشتیبانی و حمایت همه جانبه آمریکا و چند کشور معدود اروپایی از سیاست های رژیم صهیونیستی، غزه امروز تبدیل به بزرگترینِ زندانِ روباز دنیا شده است؛ زندانی که از سال 2007 تاکنون تحت محاصره زمینی، هوایی و دری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 پیشنهاد زاکانی به شهرداران پایتخت های کشورهای اسلامی در مورد غزه

12 پیشنهاد زاکانی به شهرداران پایتخت های کشورهای اسلامی در مورد غزه