مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-19فرهنگي

معاون وزیر ارشاد ساخت سینما در بناب را پیگیری کرد


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه به آذربایجان شرقی، با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان بناب دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید محمود اسلامی در این نشست صمیمی پاسخگوی مسائل و مشکلات اهالی فرهنگ و هنر این شهرستان بود.

او با تأکید بر اینکه فلسفه حضورم در استان ها و شهرستان ها حل مسائل و مشکلات است، گزارشی در خصوص عملکرد وزارت فرهنگ از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، ارائه کرد.

اسلامی با بیان اینکه از ابتدای دولت تاکنون حدود 30 هزار نفر به عنوان عضو جدید به صندوق اعتباری هنر اضافه شده اند ، تأکید کرد: در زمینه اعطای تسهیلات هم اقدامات قابل توجهی در قالب تبصره 16 و تبصره 18 انجام شده و اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن و عترت از این تسهیلات بهره مند شده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره برگزاری جشنواره فرهنگی هنری در سطح استان ها با رویکرد تحقق عدالت فرهنگی، خاطرنشان کرد: با توجه به این اولویت در وزارت فرهنگ، از برگزاری جشنواره های فرهنگی و هنری آوای انتظار و غدیر در شهرستان بناب حمایت می کنیم.

حمایت از انجمن های فعال ادبی، فرهنگی و هنری از دیگر رویکردهایی است که در وزارت فرهنگ دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر ارشاد ساخت سینما در بناب را پیگیری کرد

معاون وزیر ارشاد ساخت سینما در بناب را پیگیری کرد