مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-19پزشكي

سوانح ترافیکی اولین عامل مرگ و میر افراد زیر 40 سال است


سوانح و حوادث ترافیکی در سراسر دنیا به عنوان علت اصلی ناتوانی و مرگ و میر شناخته شده و اولین دلیل مرگ در بهترین سال های زندگی انسان ها یعنی در سنین جوانی و معمولا کمتر از 40 سال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، هما یوسفی مدیر گروه مدیریت خطر بلایا و حوادث مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همزمان با 28 آبان روز جهانی قربانیان سوانح ترافیکی، با بیان این مطلب به وبدا، گفت: سوانح و حوادث ترافیکی در سراسر دنیا به عنوان علت اصلی ناتوانی و مرگ و میر شناخته شده و یک مشکل عمده بهداشت عمومی در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته است.

هما یوسفی افزود: این حوادث از جمله اصلی ترین عوامل مرگ و میر در جهان بوده و اولین دلیل مرگ در بهترین سال های زندگی انسان ها یعنی در سنین جوانی و معمولا کمتر از 40 سال است.

وی ادامه داد: این موضوع علاوه بر از بین بردن انسان های جوان در بهترین دوران زندگی هزینه های مالی، روحی، روانی، درد و غم بسیاری را برای خانواده های آنها و همچنین جامعه به دنبال دارد.

مدیر گروه مدیریت خطر بلایا و حوادث مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت با بیان این که یک حادثه رانندگی علاوه بر مرگ یا معلولیت، باعث بروز مشکلات فراوان در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و روانی در جامعه (مشکلات فردی، خانوادگی) می شود، خاطرنشان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوانح ترافیکی اولین عامل مرگ و میر افراد زیر 40 سال است

سوانح ترافیکی اولین عامل مرگ و میر افراد زیر 40 سال است