مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-10سياسي

مجلس خبرگان رهبری نقش مهم و موثری در شرایط حساس کشور دارد


خطیب جمعه قم با بیان اینکه از یک منظر انتخابات خبرگان رهبری از همه مهم تر است، گفت: گرچه ممکن است حجم کمی کار خبرگان رهبری از مجلس شورای اسلامی یا شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته باشد، - ایسنا/قم خطیب جمعه قم با بیان اینکه از یک منظر انتخابات خبرگان رهبری از همه مهم تر است، گفت: گرچه ممکن است حجم کمی کار خبرگان رهبری از مجلس شورای اسلامی یا شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته باشد، اما نقش آن به ویژه در شرایط ویژه و حساس مهم تر است.

آیت الله علیرضا اعرافی در مراسم نماز جمعه 19 آبان ماه که در مصلی قدس قم برگزار شد، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در قانون گذاری و نظارت کشور دارد، این نقش مهم اقتضا می کند کسانی که در خود شایستگی حضور در این میدان بزرگ برنامه ریزی، نظارت و پیشبرد کشور دارند در صحنه رقابت حضور پیدا کنند.

وی افزود: مردم نیز باید مشارکت حدبالایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی رقم بزنند و بهترین انتخاب را انجام دهند، شرایط ما شبیه شرایط 40 سال گذشته و مقداری حساس تر است و اقتضای حضور قوی و منسجم و بادرصد هرچه بیشتر در انتخابات دارد.

خطیب جمعه قم با بیان اینکه از یک منظر انتخابات خبرگان رهبری از همه مهم تر است، گفت: گرچه ممکن است حجم کمی کار خبرگان رهبری از مجلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس خبرگان رهبری نقش مهم و موثری در شرایط حساس کشور دارد

مجلس خبرگان رهبری نقش مهم و موثری در شرایط حساس کشور دارد