مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-21سياسي

تعیین تکلیف 2 هزار میلیارد ریال از اموال شرکت آب منطقه ای فارس


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تعیین تکلیف 2 هزار میلیارد ریال از اموال شرکت آب منطقه ای استان در شورای دستگاه های نظارتی استان خبر داد.

- ایسنا/فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تعیین تکلیف 2 هزار میلیارد ریال از اموال شرکت آب منطقه ای استان در شورای دستگاه های نظارتی استان خبر داد.

در راستای تأکید دادستان کل کشور مبنی بر ورود دادستان های مراکز استان ها به موضوع تعیین تکلیف اموال مازاد سازمان ها، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تعیین تکلیف 2 هزار میلیارد ریال از اموال شرکت آب منطقه ای استان فارس خبر داد.

سیدمصطفی بحرینی با بیان اینکه این تصمیم در راستای جلوگیری از تضییع بیت المال با هماهنگی شورای دستگاه های نظارتی استان اتخاذ شد و اموال مازاد مذکور در پروژه های آبرسانی استان استفاده می شود، گفت: این موضوع در راستای کمک به دولت و نیاز استان به تکمیل پروژه های آبرسانی در دستور کار شورای دستگاه های نظارتی قرار گرفت.

وی اموال مذکور را بخشی از اموال طرح ها و پروژه های خاتمه یافته ملی و استانی از سنوات گذشته خواند و افزود: با تصمیم اتخاذ شده از زیان مالی بیش از یک هزار میلیارد ریالی در صورت مزایده این اموال جلوگیری به عمل آمد و بخشی از نیاز پروژه های آبرسانی استان نیز تأمین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 2 هزار میلیارد ریال از اموال شرکت آب منطقه ای فارس

تعیین تکلیف 2 هزار میلیارد ریال از اموال شرکت آب منطقه ای فارس