مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-17سياسي

مصباحی مقدم: از انتخاب رییسی پشیمان نیستیم


سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه بزرگترین تشکل سیاسی کشور جامعه روحانیت مبارز است، گفت: از انتخاب خودمان در ریاست جمهوری آقای رییسی پشیمان نیستیم و ایشان ما را گام هایی به پیش برده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز عصر امروز در دومین همایش استانی شورای وحدت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: جای شهید سلیمانی این روزها در منطقه خالی است و البته آثار و برکات این مرد بزرگوار وجود دارد.

وی با بیان اینکه اگر نبود اقدامات حاج قاسم در نقاط مختلف منطقه امروز همین رزمندگان و جبهه مقاومت را نداشتیم و او خود را فدایی راه قدس قرار داد، گفت: حقیقتاً اگر کارهای شهید سلیمانی نبود همچنان مردم مظلوم غزه قدرت نداشتند اما امروز اگر مظلوم هستند، مظلوم مقتدر هستند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس در حال کشتار مردم است و این کشتار نشان از عاجز بودن این رژیم خونخوار از تقابل با رزمندگان دارد و به همین دلیل به مردم حمله کرده است، افزود: حمله و تجاوز به خانه های مسکونی مردم و تخریب بیمارستان ها نشان از عجز، ذلت، حقارت و وحشی گری رژیم غاصب صهیونیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصباحی مقدم: از انتخاب رییسی پشیمان نیستیم

مصباحی مقدم: از انتخاب رییسی پشیمان نیستیم