مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-15بين الملل

با وضعیت وخیم سالمندان در اردوگاه اشرف3 اوضاع از کنترل خارج شده است


شیوع مشکلات جسمی و بیماری های متعدد در اردگاه اشرف 3 و افزایش فشارها و ماموریت ها از جانب کادر سازمان تروریستی منافقین، تبدیل به بحران بسیار جدی و محرکی برای جدایی از این گروهک شده است.

- فارس پلاس، دیگر رسانه ها - پس از افشای جزییات زندگی مخفیانه مسعود رجوی سرکرده سابق گروهک منافقین زیر چتر اطلاعاتی و حفاظتی آمریکایی ها که در نهایت با مرگ وی در سال 1399 پایان یافت و همچنین وضعیت بسیار سخت زندگی در اردوگاه اشرف و نیز عدم حضو سران اصلی نظیر مریم رجوی در این اردوگاه، تضاد و شکاف میان کادرهای پادگان اشرف 3 و سالمندان و بیماران محصور در این گروهک تروریستی افزایش یافته است.

   تسنیم در همین رابطه به جزییات جدیدی از این تضادها، اختلافات و خصوصاً آخرین وضعیت پزشکی سالمندان محصور در اردوگاه اشرف دست یافته است.

بنا بر این گزارش، این اعتراضات، تضادها و تناقض های مستمر اعضا در ماه های اخیر تبدیل به یک امر مستمر شده است و نه تنها در محفل های کوچک اعضا که حتی صدای اعتراض ها در جلسات و نشست ها هم بلند شده است.

فرماندهان این گروهک نیز تلاش دارند تا با برگزاری نشست های متعدد و مغزشویی و وعده سرنگونی، این تضادها و انتقادها را سرکوب کنند اما کنترل بحران های اشرف 3 روز به روز غیرممکن تر می شودو برخوردها و بازداشت ها و فشارهای ستاد اطلاعات گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وضعیت وخیم سالمندان در اردوگاه اشرف3 اوضاع از کنترل خارج شده است

با وضعیت وخیم سالمندان در اردوگاه اشرف3 اوضاع از کنترل خارج شده است