مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:002023-10-29بين الملل

ترکیه: برخلاف ادعای کوهن، دیپلمات های اسراییلی 10 روز است که رفته اند


یک منبع در وزارت خارجه ترکیه در واکنش به ادعاهای وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی گفت که دیپلمات های صهیونیست از جمله ایریت لیلیان، سفیر این رژیم در آنکارا 10 روز پیش ترکیه را ترک کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اظهارات این منبع مطلع در حالی مطرح می شود که تل آویو در پی ادامه اعتراضات و انتقادهای آنکارا علیه عملیات مرگبار رژیم صهیونیستی در غزه گفت که تمام دیپلمات هایش را از ترکیه فراخوانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری سی.

ان.

ان، الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت، روابط ترکیه و رژیم صهیونیستی در حال ارزیابی مجدد است.

وی در ادامه گفت: با توجه به اظهارات مطرح شده از سوی دولت آنکارا، من به تمامی دیپلمات ها دستور داده ام تا با هدف ارزیابی مجدد روابط میان دو طرف، ترکیه را ترک کنند.

ادعای الی کوهن درباره دستور خروج دیپلمات های صهیونیست از ترکیه در حالی مطرح می شود که یک منبع آگاه به خبرگزاری آناتولی گفت: در حال حاضر هیچ دیپلمات اسراییلی در ترکیه وجود ندارد.

آنها قبلا کشور ما را ترک کردند.

در 18 اکتبر در یادداشتی که برای وزارتخانه ما ارسال شد، آمده بود که آنها در 19 اکتبر ترکیه را به دلایل امنیتی ترک خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه: برخلاف ادعای کوهن، دیپلمات های اسراییلی 10 روز است که رفته اند

ترکیه: برخلاف ادعای کوهن، دیپلمات های اسراییلی 10 روز است که رفته اند