مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-20اجتماعي

اجرای طرح بذر تا نهال در مدارس ابتدایی شهر آستارا


رییس اداره حفاظت محیط زیست آستارا از اجرای 30 برنامه آموزشی در قالب طرح بذر تا نهال با موضوعات کاشت نهال، حفاظت از محیط زیست و مدیریت پسماند برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی شهر آستارا خبر داد.

- اجرای طرح "بذر تا نهال" در مدارس ابتدایی شهر آستارا ایسنا/گیلان رییس اداره حفاظت محیط زیست آستارا از اجرای 30 برنامه آموزشی در قالب طرح "بذر تا نهال" با موضوعات کاشت نهال، حفاظت از محیط زیست و مدیریت پسماند برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی شهر آستارا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور رسانه محیط زیست گیلان، محمدرضا سلامی ریک هدف از اجرای این طرح را فرهنگ سازی و آشنا ساختن دانش آموزان با حفاظت از منابع طبیعی از طریق کاشت نهال و همچنین چالش های محیط زیستی منطقه و آموزش تفکیک زباله از مبدا با هدف جداسازی مواد از یکدیگر، کاهش آلودگی و بازگشت مجدد مواد به چرخه طبیعت عنوان کرد.

وی افزود: از این کلاس های آموزشی که به صورت مرتب و روزانه از اوایل آبانماه سال جاری در سطح حدود 30 مدرسه ابتدایی دولتی و غیردولتی شهرستان آستارا با همکاری ادارات آموزش و پرورش، منابع طبیعی و برگزار شد استقبال بسیار خوبی به عمل آمد و در پایان هر برنامه آموزشی از طرف اداره منابع طبیعی تعدادی نهال به دانش آموزان جهت کشت و نگهداری موقت در گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بذر تا نهال در مدارس ابتدایی شهر آستارا

اجرای طرح بذر تا نهال در مدارس ابتدایی شهر آستارا