مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 16:562023-11-02سياسي

آیت ‎الله علم الهدی: شوراهای شهر الگوی خدمت رسانی دستگاه های اجرایی هستند


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شوراهای شهر الگوی خدمت رسانی دستگاه های اجرایی هستند و وقتی شوراهای اسلامی شهر متمرکز بر جهت گیری خاصی باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با اعضای شصت ونهمین نشست مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلان شهرها و مراکز استان ها که به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در جنگ احد زمانی که مسلمانان شکست خوردند و جز وجود با کرامت امیرالمومنین(ع) فرد دیگری در کنار پیامبر(ص) و حافظ جان او نماند، با شجاعت و دلاوری حضرت، کفار و مشرکان هم عقب نشینی کردند و عرصه میدان هم از حضور مسلمین و هم از وجود کفار خالی شد.

با این حال کافرانی که سرمست از پیروزی و به شهادت رساندن مسلمانان به شهر و دیار خود بازمی گشتند، یک زمان برایشان سؤال شد که چرا ما در مواجهه با یک نفر عقب نشینی کردیم؟ اکنون که مسلمانان شکست خورده و همگی مجروح و زخمی به مدینه بازگشته اند، بهترین زمان است که ما دوباره حمله کنیم و در اثر این غافلگیری، کاری کنیم که محمد(ص) و دین اسلام براندازی شود.

وی ادامه داد: در روایت آمده که وقتی نبی مکرم اسلام(ص) از این تصمیم لشکر مشرکان آگاه شد، بلافاصله به همین لشکر شکست‎ خورده و مضمحل‎ شده دستور داد تا به میدان بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت ‎الله علم الهدی: شوراهای شهر الگوی خدمت رسانی دستگاه های اجرایی هستند

آیت ‎الله علم الهدی: شوراهای شهر الگوی خدمت رسانی دستگاه های اجرایی هستند