مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:552023-10-31فرهنگي

نوجوانان هنرمند تیران و کرون شناسایی و حمایت می شوند


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: نوجوانان هنرمند و هنرآموز شناسایی و برای رشد استعدادها مورد حمایت مادی و معنوی قرار می گیرند.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: نوجوانان هنرمند و هنرآموز شناسایی و برای رشد استعدادها مورد حمایت مادی و معنوی قرار می گیرند.

علی معینی در گفت وگو با ایسنا به ساماندهی و تهیه بانک اطلاعاتی هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر اشاره و اظهار کرد: اطلاعات دقیقی از تمام هنرمندان شهرستان نداریم که تهیه اطلس فرهنگی و هنری شهرستان با هدف دستیابی به آمار مشخص در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: علاوه بر شناسایی و ساماندهی هنرمندان، ظرفیت ها و فرصت های فعال در این بخش نیز مورد مطالعه و در بانک اطلاعاتی جمع آوری خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون، اضافه کرد: نبود این اطلاعات باعث شده تا فعالان فرهنگی و هنری از بسته های حمایتی و فرصت های رقابتی در جشنواره ها بی خبر بمانند و همین عدم آگاهی مانع بهره مندی آنان از صندوق اعتباری فرهنگ و هنر شده است.

وی با بیان اینکه شناسایی و ایجاد بانک داده های فرهنگ و هنر تنها مخصوص هنرمندان شاخص نیست، تصریح کرد: مشخصات هنرآموزان و هنرمندان نوجوان نیز در اطلس فرهنگی قرار می گیرد تا بسترسازی برای رشد و پیشرفت آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان هنرمند تیران و کرون شناسایی و حمایت می شوند

نوجوانان هنرمند تیران و کرون شناسایی و حمایت می شوند