مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-11ورزشي

یک مسئول: به آینده کراسفیت خوزستان خوشبینم


نایب رییس انجمن کراسفیت هیات وزنه برداری خوزستان گفت: مطمئن هستم خوزستان در این رشته حرف برای گفتن در کشور دارد و یک پای قدرت و تقابل با ورزشکاران صاحب نام در کراسفیت خواهد بود.

- ایسنا/خوزستان نایب رییس انجمن کراسفیت هیات وزنه برداری خوزستان گفت: مطمئن هستم خوزستان در این رشته حرف برای گفتن در کشور دارد و یک پای قدرت و تقابل با ورزشکاران صاحب نام در کراسفیت خواهد بود.

تهمینه جانفزا در گفت و گو با ایسنا، درباره سطح اولین دوره مسابقات کاپ آزاد کراسفیت زنان خوزستان، اظهارکرد: واقعا پیش بینی این استقبال در بخش زنان را نداشتیم اما خوشبختانه حضور 97 ورزشکار نشان از ظرفیت خوب خوزستان در این رشته است.

وی با بیان این که من به آینده و فعالیت منسجم و خوب استان خوزستان در این رشته بسیار امیدوار و خوشبین هستم، ادامه داد: مطمئنا در آینده بیشتر از موفقیت کراسفیت کاران خوزستانی در کشور خواهید شنید و مطمئن هستم خوزستان در این رشته حرف برای گفتن در کشور دارد و یک پای قدرت و تقابل با ورزشکاران صاحب نام در کراسفیت خواهد بود.

نایب رییس انجمن کراسفیت هیات وزنه برداری خوزستان گفت: با برنامه ریزی خوبی که برای کراسفیت در هر دو بخش زنان و مردان در خوزستان صورت گرفته است، انجام کار اساسی و منسجم مدنظر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: به آینده کراسفیت خوزستان خوشبینم

یک مسئول: به آینده کراسفیت خوزستان خوشبینم