مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 09:052023-10-31اجتماعي

دود آتش سوزی سایت دفن پسماند برومی در چشم اهوازی ها


رییس سازمان حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: سایت برومی شرایط مساعدی برای دفن پسماند ندارد و شاهد وقوع آتش سوزی های مکرر در این سایت، انتشار بوی نامطبوع و دود در اطراف آن هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، داوود میرشکار مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان امروز در جمع خبرنگاران درخصوص وضعیت سایت دفن پسماند برومی اهواز، با اشاره به دفن غیراصولی زباله و مشکلات مرتبط با آن، اظهار کرد: سایت برومی شرایط مساعدی برای دفن پسماند ندارد و شاهد وقوع آتش سوزی های مکرر در این سایت، انتشار بوی نامطبوع و دود در اطراف آن هستیم.

  وی افزود: صبح روز گذشته یک آتش سوزی در سایت قدیمی دفن پسماند برومی اهواز رخ داده و دودی در منطقه اهواز منتشر شده است.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: پس از وقوع آتش سوزی، با حضور دستگاه های نظارتی، از مکان مورد نظر بازدید کرده و تصمیم گرفته شد که اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گزارشی به دستگاه نظارتی ارائه دهد تا دستگاه نظارتی بازرسی خوزستان را به این محل دعوت کند و برنامه زمان بندی لازم برای مدیریت این سایت را تعیین کند.

وی با اشاره به مدت زمان طولانی از احداث سایت برومی که هیچ تغییر مثبتی در آن رخ نداده است، تاکید کرد: باید مطالعات مدیریت پسماند این سایت به پایان برسد تا با هزینه شرکت نفت، اقدامات لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دود آتش سوزی سایت دفن پسماند برومی در چشم اهوازی ها

دود آتش سوزی سایت دفن پسماند برومی در چشم اهوازی ها