مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-03اقتصادي

چرا مهاجران کانادا را ترک می کنند؟


نرخ مهاجرانی که کانادا را ترک می کنند یا به عبارتی مهاجرت مضاعف به یک کشور ثالث را برمی گزینند، از دهه 1980 تا به امروز به طور پیوسته در حال افزایش بوده است و در این میان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از یورونیوز، تازه نشان می دهد که در سال های اخیر شمار بیشتری از تازه واردهایی که به کانادا مهاجرت کرده اند از تصمیم خود منصرف شده اند.

این موضوع برای کشوری که برای رشد جمعیت و رشد اقتصادی خود به مهاجران متکی است می تواند به یک معضل تبدیل گردد.

نرخ مهاجرانی که کانادا را ترک می کنند یا به عبارتی مهاجرت مضاعف به یک کشور ثالث را برمی گزینند، از دهه 1980 تا به امروز به طور پیوسته در حال افزایش بوده است و در این میان، گروه های تازه واردتر شاهد ریزش های بیشتری هستند.

بر اساس مطالعه ای که موسسه شهروندی کانادا و انجمن گردهمایی کانادا در مورد میزان ماندگاری مهاجران انجام داده اند، نشان می دهد که مهاجران تازه وارد ممکن است مزایای مهاجرت به کانادا را کمتر احساس کنند .

نتیجه این گزارش که روز سه شنبه 31 اکتبر منتشر شد، خطرات ناشی از ناتوانی کانادا در برآورده کردن انتظارات مهاجران تازه وارد را گوشزد می کند.

امری که با بالارفتن هزینه های مسکن و اوضاع متلاطم نظام مراقبت های بهداشتی در کنار وضعیت اشتغال ناقص (یا همان به کارگیری نیروی کار زیر مقدار بهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مهاجران کانادا را ترک می کنند؟

چرا مهاجران کانادا را ترک می کنند؟