مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-04سياسي

ابراز انزجار مردم بهاباد یزد از ظلم استکبار جهانی


راهپیمایی با شکوه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور مسئولان، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم بهاباد برگزار شد.

- مردم شهرستان بهاباد امروز به صحنه آمدند و یکپارچه، متحد، همدل و همصدا عزت و سرفرازی اسلام، مسلمانان و آزادگان جهان را در جای جای این کره خاکی در گوش زمان و زمین طنین افکندند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و مرگ بر استکبار ، انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم و فرییکاری استکبار جهانی به نمایش گذاشتند.

شروع راهپیمایی در بهاباد از مسجد انقلاب بود و راهپیمایان با حضور پرشور خود، مسیر خیابان امام را برای حضور در مسجد جامع بهاباد پشت سر گذاشتند.

این مردم که همیشه پای نظام و انقلاب خود هستند، با شرکت خود، بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند و با بیداری و آگاهی ثابت کردند دولت آمریکا هر آنچه در این 44 سال به کار بسته، کارساز نبوده است.

مردم همیشه در صحنه شهرستان بهاباد امروز در 13 آبان همگام با دیگر هموطنان بار دیگر نمایشی از وحدت، یکدلی، همبستگی و حمایت از انقلاب اسلامی و خشم و انزجار از استکبار جهانی را به نمایش گذاشتند.

در پایان قطعنامه راهپیمایی یوم الله 13 آبان مردم همیشه در صحنه بهاباد در 10 بند قرائت و با تکبیر مورد تایید حاضرین قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز انزجار مردم بهاباد یزد از ظلم استکبار جهانی

ابراز انزجار مردم بهاباد یزد از ظلم استکبار جهانی