مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 17:002023-10-24فناوري

ماجرای تلگرام و گوگل و کانال های حماس چیست؟


در حالی که از شب گذشته دسترسی به کانال های اطلاع رسانی گروه فلسطینی حماس برای کاربران پیام رسان تلگرام مقدور نیست، به نظر می رسد این کار از سوی خود تلگرام انجام نپذیرفته، - در حالی که از شب گذشته دسترسی به کانال های اطلاع رسانی گروه فلسطینی حماس برای کاربران پیام رسان تلگرام مقدور نیست، به نظر می رسد این کار از سوی خود تلگرام انجام نپذیرفته، بلکه از جانب گوگل صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های جهان ساعاتی پیش گزارش دادند که پیام رسان تلگرام دسترسی به حساب های شبه نظامیان حماس و وابستگان آنها را تا حدی محدود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دولتی تاس روسیه، کاربرانی که از گوشی های دارای سیستم عامل اندروید استفاده می کنند، مطلع شده اند که بر اساس قوانین گوگل پلی(Google Play) دیگر نمی توانند به کانال های حماس و شاخه نظامی آن -گردان های القسام- دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که این کانال ها همچنان در نسخه های آیفون و رایانه ای تلگرام در دسترس هستند.

بر اساس گزارش ها، این محدودیت ها بر دسترسی به حساب های عزت الرشق که یکی از اعضای دفتر سیاسی حماس، شبه نظامیان سنی جهاد اسلامی فلسطین و شبه نظامیان شیعه لبنانی حزب الله است، تأثیری نگذاشته است و همگی برای کاربران گوشی های شرکت اپل با سیستم عامل iOS قابل دسترسی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تلگرام و گوگل و کانال های حماس چیست؟

ماجرای تلگرام و گوگل و کانال های حماس چیست؟