مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-23اقتصادي

کیفیت گندم های همدان بهتر شده است


مدیرکل غله و بازرگانی استان همدان از تسویه کامل مطالبات گندمکاران این استان خبر داد و گفت: کیفیت گندم های خریداری شده نسبت به سنوات گذشته وضعیت بهتری داشتند به طوری که میانگین اُفت مفید 1.

- ایسنا/همدان مدیرکل غله و بازرگانی استان همدان از تسویه کامل مطالبات گندمکاران این استان خبر داد و گفت: کیفیت گندم های خریداری شده نسبت به سنوات گذشته وضعیت بهتری داشتند به طوری که میانگین اُفت مفید 1.

02، اُفت غیرمفید 1.

03 و سن زدگی 0.

92 بوده است.

سیدحسین خوانساری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال جاری به منظور خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان و به منظور رفاه حال آنها با فعالسازی 55 مرکز در سطح استان با پراکنش مناسب در تمامی شهرستان ها و استقرار بیش از 110 نفر به عنوان عوامل تشخیص و ذیحساب که نمایندگان دولت در مراکز بودند، 410 هزار و 822 تن گندم به ارزش 61 هزار و 838 میلیارد ریال از کشاورزان در قالب بیش از 81 هزار محموله از 33 هزار و 592 کشاورز خریداری شد که تا پایان مهر کلیه مطالبات کشاورزان گندمکار پرداخت شد.

وی با بیان اینکه از این میزان خرید، 208 هزار تن توسط اتحادیه های تعاون روستایی که به عنوان مباشر با اداره کل غله همکاری داشتند، تحویل گرفته شده است، تصریح کرد: خرید گندم در سال جاری نسبت به سنوات قبل افزایش چشمگیری داشته به طوری که 29 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت گندم های همدان بهتر شده است

کیفیت گندم های همدان بهتر شده است