مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 03:252023-10-30بين الملل

اعتصاب در صنعت خودروسازی آمریکا گسترده تر شد


اعتصاب هزاران کارگر کارخانه های شرکت های بزرگ خودروسازی آمریکا که به مدت 44 روز ادامه پیدا کرده، یک مرحله دیگر گسترده تر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اتحادیه کارگران خودروسازی آمریکا روز یکشنبه یک مرحله دیگر اعتصابات کارگران این صنعت را با هدف گرفتن یک کارخانه دیگر شرکت مشهور جنرال موتورز گسترش داد.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس ، کارگران کارخانه جنرال موتورز در شهر اسپرینگ هیل ایالت تنسی آمریکا، بزرگترین کارخانه این شرکت در آمریکای شمالی، به اعتصاب های کارگران خودروسازی آمریکا در اعتراض به شرایط حقوق و قرارداد کاری خود پیوستند.

حدود 4000 کارگر این کارخانه به جمع 18000 کارگر کارخانه های دیگر جنرال موتورز در تگزاس، میشیگان، میسوری و تنسی که در اعتصاب به سر میبردند ملحق شدند.

اتحادیه کارگران خودروسازی آمریکا توضیحی درباره اینکه چرا تصمیم به گسترش این اعتصاب بعد از گذشت 44 روز از شروع آن گرفته ارائه نکرده است.

اعتصاب در این کارخانه با توجه به این که به تولید موتورها برای کارخانه های دیگر و چند مدل خودروی مهم می پردازد فشار چشمگیری را به جنرال موتورز وارد خواهد کرد.

اریک گوردون ، استاد دانشگاه میشیگان آمریکا ارزیابی کرد: اعتصاب کارگران کارخانه اسپرینگ هیل تاثیر خیلی بزرگی بر تولیدات جنرال موتورز می گذارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب در صنعت خودروسازی آمریکا گسترده تر شد

اعتصاب در صنعت خودروسازی آمریکا گسترده تر شد