مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-04ورزشي

هیچ امیدی به سازمان بین الملل، حقوق بشر، اتحادیه عرب و سران بی عرضه عرب نیست


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: امروز هیچ امیدی به سازمان بین الملل، حقوق بشر، اتحادیه عرب و سران بی عرضه عرب نیست و امید همه به خداوند، - ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: امروز هیچ امیدی به سازمان بین الملل، حقوق بشر، اتحادیه عرب و سران بی عرضه عرب نیست و امید همه به خداوند، ولی امر مسلمین و ملت های آزاده است.

مسلم مرادی امروز 13 آبان در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان که در میدان قیام برگزار شد، اظهار کرد: امروز، روز غرورآفرین در تاریخ انقلاب اسلامی روز تسخیر لانه جاسوسی است.

وی با بیان اینکه امروز، روز بصیرت است، افزود: امروز همه مسلمانان جهان و آزاده خشمگین و ناراحت هستند به دلیل اینکه استکبارجهانی و صهیونیست جهانی در حال نسل کشی هستند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: امروز هیچ امیدی به سازمان بین الملل، حقوق بشر، اتحادیه عرب و سران بی عرضه عرب نیست و امروز امید مردم غزه، فلسطین، مستضعفان عالم و همه ما ابتدا به خداوند و دوم امید همه این ها به ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای و سوم به ملت های آزاده است.

مرادی اضافه کرد: امروز می بینیم که قلب چهره های سیاسی و ورزشی آمریکا، انگلستان و فرانسه به درد آمده و فریاد مرگ بر اسراییل سر می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ امیدی به سازمان بین الملل، حقوق بشر، اتحادیه عرب و سران بی عرضه عرب نیست

هیچ امیدی به سازمان بین الملل، حقوق بشر، اتحادیه عرب و سران بی عرضه عرب نیست