مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-11سياسي

دولت قبل از دانشگاه سیاست زدایی کرد


در نشست هم اندیشی که با حضور دبیر دفتر تحکیم وحدت و دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور برگزار شد، موضوع مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در پیش است و بدون تردید یکی از اقشار مهم و تاثیرگذار برای افزایش مشارکت اجتماعی، دانشجویان هستند.

به همین مناسبت، به سراغ امیررضا بخشی پور دبیر دفتر تحکیم وحدت و محسن نراقی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، رفتیم.

بخشی پور و نراقی هر دو معتقدند که اطلاع رسانی صحیح درباره اقدامات مثبت نهاد مجلس در میان افکار عمومی، یکی از راهکارهای مهم برای افزایش مشارکت است.

در ادامه مشروح نشست خبرگزاری ایرنا با عنوان راه های تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور این دو فعال دانشجویی را از نظر خواهید گذراند.

لازم به توضیح است که این نشست در هفته پایانی مهرماه برگزار شد.

با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش رقابت و مشارکت، از نظر شما راه های افزایش رقابت و مشارکت چیست؟ بخشی پور: در مورد مسئله مردم به صورت عام و اختصاصاً درباره موضوع انتخابات مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت قبل از دانشگاه سیاست زدایی کرد

دولت قبل از دانشگاه سیاست زدایی کرد