مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-20ورزشي

اجتماع دختران حاج قاسم در کوهبنان برگزار می شود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان برنامه های هفته بسیج در این شهرستان را تشریح کرد و گفت: در این هفته برنامه های متعددی برگزار می شود که اجتماع دختران حاج قاسم یکی از آنها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازکوهبنان، روح الله ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های بسیج پرداخت و اظهار داشت: دیدار با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، نشست های بصیرتی و جهاد تبیین، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، برگزاری نشست کتابخوانی، ویزیت رایگان بیماران و اردوهای جهادی از جمله برنامه های هفته بسیج هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان ادامه داد: برگزاری شیفت ایثار در معادن زغالسنگ، غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، برگزاری دعای ندبه در جوار شهدای شهرستان و برگزاری میز خدمت ادارات از دیگر برنامه هااست.

وی خاطر نشان کرد: میقات صالحین و شکوه اقتدار بسیجیان، دیدار با خانواده معزز شهدا، کمک های مومنانه، برگزاری کلاس سواد رسانه، برگزاری مسابقه از بیانیه گام دوم در فضای مجازی و برگزاری اجتماع دختران حاج قاسم نیز در هفته بسیج برگزار می شوند.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع دختران حاج قاسم در کوهبنان برگزار می شود

اجتماع دختران حاج قاسم در کوهبنان برگزار می شود