مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-17اقتصادي

آقایان مسئول؛ بفرمایید زندگی با حقوق 8 میلیونی


ناهماهنگی حقوق و دستمزد ها با گرانی ها و افزایش قیمت ها به شکل افسارگسیخته از یک سو و انتشار آمار های دولتی مبنی بر کاهش قیمت ها و ثبات اقتصادی از سوی دیگر گروه حداکثری حقوق بگیران و اقشار کارگر و کارمند را در سرگردانی فروبرده و این گمان را ایجاد کرده .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از آرمان ملی، اما با کمی تفکر و محاسبه از سوی سازمان های غیردولتی درخواهیم یافت که به واقع تناسبی فیمابین نرخ تورم، خط فقر و درآمد ها و دستمزد ها نیست و بهترین کار در این میان این است که فقط یک ماه به مسئولانی که میزان حقوق و دستمزد ها را کارشناسی و اعلام کرده اند پیشنهاد شود: بفرمایید یک ماه با حقوق 8 میلیون تومانی زندگی کنید! دور باطل افزایش حقوق و گرانی ها و تورم به گزارش سایت قطره و به نقل ازآرمان ملی، مطالبه افزایش حقوق کارگران و کارمندان و اقشار آسیب پذیرجامعه به وضعیت معیشتی خود و درخواست افزایش حقوق و دستمزد ها نسبت به گرانی ها و تورم افسارگسیخته جامعه تاکنون به جایی نرسیده است و برخی از نمایندگان مجلس به شکل کاملاً شفاف اعلام کرده اند که در باره حقوق بازنشستگان و.

در برنامه هفتم توسعه نیز در این باره تصمیم گیری نشده است.

از سوی دیگر با توجه به بودجه پیش بینی شده در سال آینده به نظر می رسد راهی برای افزایش حقوق کارگران بیشتر از آنچه که تاکنون انجام شده است وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقایان مسئول؛ بفرمایید زندگی با حقوق 8 میلیونی

آقایان مسئول؛ بفرمایید زندگی با حقوق 8 میلیونی