مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-16سياسي

زیرساخت های فرهنگی چهارمحال و بختیاری تناسبی با پتانسیل این منطقه ندارد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ظرفیت های فرهنگی چهارمحال وبختیاری بالاست، گفت: زیرساخت های فرهنگی این استان تناسبی با پتانسیل این منطقه فرهیخته و نخبه و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه نداشت.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ظرفیت های فرهنگی چهارمحال وبختیاری بالاست، گفت: زیرساخت های فرهنگی این استان تناسبی با پتانسیل این منطقه فرهیخته و نخبه و اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه نداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدمهدی اسماعیلی 25 آبان ماه در جمع اهالی فرهنگ و هنر شهرستان فرخ شهر با تبریک ارتقای این منطقه به شهرستان که نشان از دارا بودن شاخص های لازم بوده است و خوشبختانه در ایام منتهی به سفر رییس جمهور و هیئت دولت محقق شد، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در این سفر بخشی از مطالبات مردم را محقق کنیم.

وی با بیان اینکه در تمام استان مشکلات زیرساختی فرهنگی وجود دارد، ادامه داد: در سفری که چندماه قبل به استان داشتیم، مسئولان عالی و نمایندگان استان در مجلس، نیاز جدی به تکمیل و ارتقای زیرساخت ها را مورد تأکید قرار دادند که این کار انجام شد و نمایندگان وزارتخانه بازدید میدانی داشتند که مجموعه نیازها در یک گزارش و بسته پیشنهادی ارائه شد که عین این گزارش را در جلسه سفر رییس جمهور به استان، به تصویب رساندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های فرهنگی چهارمحال و بختیاری تناسبی با پتانسیل این منطقه ندارد

زیرساخت های فرهنگی چهارمحال و بختیاری تناسبی با پتانسیل این منطقه ندارد