مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-03سياسي

امام جمعه اصفهان : اسراییل در آستانه مرگ است


امام جمعه اصفهان با تاکید بر محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه و فلسطین، افزود: اسراییل با وجود تمام حمایت هایی که از سوی استکبار دارد، - اما اکنون در نهایت ضعف قرار گرفته و به سمت مرگ و نابودی پیش می رود.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: اسراییل با وجود تمام حمایت هایی که از سوی استکبار دارد، اما اکنون در نهایت ضعف قرار گرفته و به سمت مرگ و نابودی پیش می رود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه اصفهان با بیان اینکه دشمنی آمریکا با مردم ایران ریشه تاریخی دارد، اظهار کرد: در 13 آبان ماه سال 58، دانشجویان پیرو خط امام، با تسخیر لانه جاسوسی، اسنادی را به دست آوردند که نشان داد آمریکا نقشه ها و برنامه های شومی برای ایران داشته است.

  وی با تاکید بر محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه و فلسطین، افزود: اسراییل با وجود تمام حمایت هایی که از سوی استکبار دارد، اما اکنون در نهایت ضعف قرار گرفته و به سمت مرگ و نابودی پیش می رود.

  امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر کمک های تسلیحاتی آمریکا نبود، اسراییل یک هفته هم توانایی مقابله نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان : اسراییل در آستانه مرگ است

امام جمعه اصفهان : اسراییل در آستانه مرگ است