مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 20:152023-10-29بين الملل

احتزار پرچم فلسطین در دهکده جهانی مقاومت


پرچم فلسطین در همایشی با عنوان پیمان نگاری فرستادگان شهرهای مازندران با حضور نماینده جنبش حماس در مسجد روستای کیاپی (دهکده جهانی مقاومت) به اهتزاز درآمد و مردم در اعتراض به دشمنان پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، همایشی با عنوان پیمان نگاری فرستادگان شهرهای مازندران با حضور نماینده جنبش حماس در روستای کیاپی برگزار شد.

هدف از برگزاری مراسم این بود که رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی تمام اصول اخلاقی را زیر پاگذاشت و مرتکب بزرگ ترین جنایت در حق مردم مظلوم فلسطین شد و شرکت کنندگان با حضور خود در مراسم به مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند هر چند فاصله جغرافیایی بین ما زیاد است اما دل ها به هم نزدیک است.

حجت الاسلام محمداسماعیل زارعی مسؤول مرکز فرهنگی دهکده جهانی مقاومت با اعلام اینکه ملت مازندران همیشه در صحنه است، اظهار کرد: آمادگی داریم هم به صورت حضوری و هم کمک های معنوی خودمان را  به گوش تمان آزادگان جهان برسانیم.

  *حمایت ایران بزرگترین دلگرمی برای مبارزان حماس است دکتر خالد قدومی نماینده حماس در ایران در این همایش، گفت: حمایت کشور قدرتمند و تعیین کننده ای مانند ایران، برگ برنده ای برای حماس در مبارزه با رژیم صهیونیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتزار پرچم فلسطین در دهکده جهانی مقاومت

احتزار پرچم فلسطین در دهکده جهانی مقاومت