مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-21دانش

اجرای پویش ملی «لبخند ایران» توسط دانشجویان گنبدکاووس


پویش ملی لبخند ایران، به همت گروه جهادی شهید «بردی پور» دانشگاه آزاد گنبدکاووس و گروه جهادی شهید «بخشنده» دانشکده فنی و حرفه ای کوثر گنبدکاووس در عرصه آموزشی مناطق محروم این شهرستان برگزار شد.

- ایسنا/گلستان پویش ملی لبخند ایران، به همت گروه جهادی شهید بردی پور دانشگاه آزاد گنبدکاووس و گروه جهادی شهید بخشنده دانشکده فنی و حرفه ای کوثر گنبدکاووس در عرصه آموزشی مناطق محروم این شهرستان برگزار شد.

پویش ملی لبخند ایران، قرار جمعی دانشجویان برای نشاندن لبخند بر چهره مردم ایران با حضور در محلات حاشیه نشین سراسر کشور و حمایت از دانشجویان کم بضاعت است که در جهت آرمان خواهی و عدالت طلبی دانشجویان توسط جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) برگزار می شود.

پویش ملی لبخند ایران با حضور جمعی دانشجویان در محله های حاشیه شهر و همیاری دانشجویان در معرض آسیب در صدد است تا هر چند کوچک بتواند لبخندی بر چهره مردم ایران و ساکنین این محلات و عموم دانشجویان بنشاند.

پویش ملی لبخند ایران از ولادت پیامبر رحمت (ص) آغاز و تا 16 آذر ماه 1402 روز دانشجو ادامه خواهد داشت.

این پویش به همت گروه جهادی شهید بردی پور دانشگاه آزاد گنبدکاووس در عرصه آموزشی منطقه محروم اسلام آباد این شهرستان و به همت گروه جهادی شهید بخشنده دانشکده فنی کوثر گنبدکاووس در منطقه هدف زابل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش ملی «لبخند ایران» توسط دانشجویان گنبدکاووس

اجرای پویش ملی «لبخند ایران» توسط دانشجویان گنبدکاووس